pátek 21. listopadu 2008

Toasty z parmice nachové

Moc se omlouvám za dlouhé mlčení, které nejspíš bude trochu pokračovat. Hvězdopravec dopsal doktorát, a tak jsme se vydali na prázdniny, kde jsem se pochopitelně vařečky ani nedotkla a zástěru jsem vyměnila za sedák a lano. A od té doby, co jsme zpět, to není o mnoho jiné: často jíme venku nebo u kamarádů...

Nabízím Vám dneska recept na toasty, které jsem zkoušela dělat před několika týdny a které jsou velmi dobré. Zjistila jsem, že jsou navíc poměrně populární, protože jsem tytéž toasty ochutnala v jedné marseillské restauraci. Recept jsem sem nedávala, protože je poněkud komplikovaný, co se týče ingrediencí. Ale vzhledem k tomu, že na blog chodí i expartiovaní Češi, a vzhledem k tomu, že jsem nic moc nového nevyzkoušela...sem s receptem:

Potřebujete:
olivový olej
8 filetů z parmice nachové
1 citrón
1 lžičku čerstvého mletého koriandru
4 plátky coppy (italská uzenina)
8 plátků olivového chleba

Nádobí: tác do trouby, pánev

Vymačkáte šťávu z citrónu tak, že ho nejdříve oloupete, nakrájíte na čtvrtiny a následně opatrně vymačkáte rukou. Smícháte šťávu s olivovým olejem, koriandrem, solí, pepřem a čtvrtkami citrónu.

Coppu necháte minutu udělat na pánvi bez tuku. Filety parmice dáte na olivový chleba, zalijete jemně zálivkou z citronu a dáte dělat do trouby na 3 až 4 minuty na gril.

Vyndejte z trouby, na parmici položte plátky coppy a servírujte se salátem jako předkrm.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře: