pondělí 22. března 2010

Asijský salát s marinovaným hovězím

Tenhle salát nadchne snad i milovníky masa, zvláště ty, kteří mají jako já zálibu v mase syrovém. Inu, je to tak, jsem sice jemné děvče drobné postavy, ale spíš než sáček čokoládových bonbónů mě nadchne pořádný tatarák s točenou Plzní. A z tohoto hlediska jsem udělala opravdu dobře, když jsem se odstěhovala do Chile.

Potřebujete (pro cca 4 osoby):
250g svíčkové
1 mrkev
několik hrstí čerstvých sójových klíčků
půlku ledového salátu
červenou papriku
2 zelené citróny
1 stroužek česneku
sójovou omáčku
Worchesterskou omáčku
ev. trochu citronové trávy

Nádobí: dobrý nůž, mísu

Nakrájejte hovězí maso na jemné nudličky. Vymačkejte šťávu z citronů, přidejte rozetřený česnek a citronovou trávu. Naložte maso do této směsi a nechte marinovat v chladu cca půl dne.

Nakrouhejte ledový salát, nakrájejte na kostičky mrkev a papriku, přidejte klíčky a nakonec maso i s marinádou. Přidejte pár lžic sójové omáčky a lžičku Worchesteru. A je to!

Žádné komentáře: