úterý 25. ledna 2011

Jednoduchý aperitiv z cherry rajčat

V Santiagu je vedro na padnutí. Zatímco vy se halíte do šál, já jsem dnes poprvé doma zapnula klimatizaci. Moje zásada zní klimatizaci nepoužívat, neb to není ekologické, ale dnes jsem dospěla k názoru, že sprchovat se hodinu co hodinu, to také není nic moc, a neodolala jsem. Už několik týdnů je pořád přes třicet a už vůbec nemluvím o tom, kolik je v kuchyni u vaření. Pro podobná vedra mám zásobu studených jednoduchých předkrmů a dezertů, o které se tu s vámi chci podělit. Ten dnešní je úplně jednoduchý, stejně jako ty ostatní, co přijdou zítra a pozítří a následující dny. Tak jednoduchý, že si říkám, zda vůbec něco podobného patří na blog o vaření...

Potřebujete:
cherry rajčata
pesto
mozzarellu

Nádobí: lžičku, nůž...zkrátka, rozhodně to zvládnete i s kolejním vybavením

Rozřízněte rajčata napůl, polovinu, kde byla stopka zbavte jadérek, nandejte do ní pesto, přiklopte kouskem mozzarelly a druhou polovinou rajčete. Spojte párátkem, které se zároveň bude hodit, až se budou chtít hosté ládovat.

Žádné komentáře: