pátek 15. ledna 2010

Orientální těstoviny

Tenhle recept kdysi dávno přivezla ze svého pobytu jako au pair moje spolužačka Naďa. V té době se moje kulinářské schopnosti skládaly z dovednosti uvařit rýži s kečuprm, nebo těstoviny s kečupem. Orientální těstoviny byl tedy mistrovský kousek. Postupem času jsem recept trochu upravila. Vařím ho ráda, protože je jednoduchý a hodí se i pro vegetariány. Potřebujete na něj hodně zeleniny. Používám čerstvou a raději nahrazuju to, co nemám, tím, co mám čerstvé, než abych užívala konzervy. Pokud nemáte doma tedy zrovna tu správnou zeleninu, zkuste ji něčím nahradit...

Potřebujete:
250g čerstvého hrášku
250g mrkve
250g kukuřice
pár čerstvých žampionů
eventuelně brokolici
cibuli
2 rajčata
římský kmín
oregáno
1 chili papričku (já dávám chilské ají, samozřejmě....)
500g těstovin
parmezán
sůl a pepř

Nádobí: pánev na wok, velký hrnec

Dejte vařit těstoviny.

Mezi tím na pánvi rozpalte olej a nechte trohu udělat cibuli, a pak přidejte ostatní zeleninu včetně chili papričky. Když je zelenina ještě křupavá, přidejte kumín (římský kmín) a pak rajčata a oregáno. Nechte trochu podusit.

Smíchejte s těstovinami a přeju dobrou chuť!

Žádné komentáře: